Zwroty i reklamacje


Zwroty

Na zwrot towaru zakupionego online mają Państwo 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni za taką informację o powodzie zwrotu – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

1. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym, bez oznak użytkowania, odpowiednio bezpiecznie zapakowany. Jeśli towar nie zostanie właściwie zabezpieczony – może uszkodzić się w transporcie.

2. Proszę pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy

3. Proszę poinformować nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu

  •  Zdzisław Małecki +48 660 519 538
  • sklep@obrazykoneser.pl

4. Proszę zapakować towar wraz z formularzem i fakturą zakupu i przesłać na adres sklepu: INTAR Sp. z o.o. Al. Korfantego 105 pok.224 40-161 Katowice .

Jeśli chcą Państwo zwrócić towar osobiście – prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia godziny odbioru.

5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Państwu pieniądze na konto podane w formularzu lub poprzednie, z którego został wykonany przelew za zamówienie. Zwrot pieniędzy za towar uwzględnia cenę towaru oraz koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy towaru, jaki dostępny jest w sklepie (art. 33 Ustawy o Prawach Konsumenta).


Reklamacje

Reklamacji nie podlegają wady na towarze, o których klient został poinformowany przed ich zakupem.
Reklamacji nie podlegają różnice w kolorach i barwach obrazu, które wynikają z różnic w parametrach monitorów komputerowych oraz różnic w oświetleniu pomieszczenia.

Zalecamy, aby każdą przesyłkę sprawdzić przy obecności dostawcy przesyłki. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzić należy protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Ze względu na charakter sprzedawanych produktów nie dokonujemy napraw oraz wymian. Możliwa jest tylko opcja obniżenia ceny lub zwrotu ceny towaru.
1. W przypadku wątpliwości lub planowanej reklamacji prosimy o kontakt:

  • Zdzisław Małecki +48 660 519 538
  • sklep@obrazykoneser.pl

2. Prosimy o poinformowanie o powodzie reklamacji, tak, abyśmy mogli rozwiązać sprawę w jak najwygodniejszy dla Państwa sposób. Być może w celu rozpatrzenia reklamacji nie będzie konieczna wysyłka towaru, a jedynie dokonanie dokumentacji fotograficznej.

3. Do Państwa reklamacji ustosunkujemy się w przeciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania odpowiednio zabezpieczonego towaru i wniesienia reklamacji lub na podstawie korespondencji e-mailowej (każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie).

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, dokonamy zwrotu pełnej wpłaconej kwoty (wraz z kosztami przesyłki sklep-klient, klient-sklep) na konto z którego został wykonany przelew za zamówienie.

Przepisy mają zastosowanie tylko w przypadku konsumentów indywidualnych, czyli osób fizycznych zawierających umowę w celu niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).